Darah pekat punca sakit kronik boleh dirawat dengan asam gelugur

Darah pekat merupakan salah satu punca masalah kepada sakit kronik. Oleh yang demikian adalah wajar diambil serius sekiranya korang ada mengalami masalah darah pekat. Antara masalah yang mungkin timbul akibat darah pekat adalah: darah beku dan mengalir perlahan kadar pembekuan tinggi sekat aliran darah sakit badan, sakit kepala, migrain otak tak cukup oksigen, maut tekanan…

Petua hilangkan batuk kahak yang mujarab yang mungkin korang pun dah tahu

Semenjak dua menjak cuaca panas ni aku memang dapat batuk-batuk. Batuk ni bukan batuk biasa tapi datang dalam pakej 3 serangkai. Batuk, demam dan pening kepala dicampur dengan kahak lagi. Yang hairannya bila jumpa doktor dia kata tak ada apa-apa ni bagi ubat biasa-biasa je. MC? Harini incik datang sudah lewat petang, esok datang balik…

Khasiat bawang putih bakar pecahkan kolesterol, antibiotik bunuh mikrob dan menghalang kanser

Bawang putih mempunyai khasiat sebagai antibiotik alami di dalam tubuh manusia. Bawang ini telah dikenal pasti dapat memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur darah dan kolesterol ini dikenal pasti sebagai punca kepada penyakit darah tinggi.Ia juga membantu menyegarkan pernafasan sekalipun tempat yang banyak karbon monoksida (asap kenderaan). Sayuran ini juga dapat menghindarkan seseorang daripada diserang kanser kerana kandungan mineralnya…

Kemurungan disebabkan tersalah letak diri sebagai mangsa keadaan

Orang yang mengalami kemurungan sentiasa berada dalam keadaan yang aneh dan seperti merasakan seperti diri tidak mendapat layanan yang sewajarnya seperti orang lain. Walhal orang lain juga ada masalah masing-masing dan perlu cari jalan penyelesaian pada setiap halangan yang mereka hadapi. Maksudnya kita ini semuanya sama. Tetapi tidak bagi orang yang kemurungan. Sentiasa rasa diri…

Trampolining is good for children

Trampolining can influence child’s academic success. The trampoline is one of the most helpful training devices for co-ordination and muscle control. Many authorities recognize that a child’s ability to learn depends on his control of movement. Children’s success in movement depends on his understanding and control of his body. Trampolining is recommended for all children,…

Tak Sangka Cikgu Hafis Sanggup Share Video Course Bagaimana Nak Dapatkan Whatsapp Laju-laju Dari Customer. MINAT TAK? Jika Minat, KLIK SINI!