Anda ada masalah bagaimana nak jual Shaklee di Instagram?

Anda pakai smartphone? Hanya pandai posting gambar? Lidah kelu nak berkata-kata? Tangan pula gigil nak menaip perkataan? Sememangnya susah betul nak buat marketing kan. Sekarang ni persaingan makin sengit. Media sosial pulak makin sesak. Semua orang nak menjual. Huhu…boleh stress dibuatnya. So .. nak bisnes dah tak macam dulu la. Kalau dulu boleh jer posting…

Kurang vitamin sebabkan lesu, letih tak bertenaga

Antara aduan yang paling banyak diberi ketika pesakit berjumpa doktor ialah perasaan berasa letih, lesu dan semacam tak bertenaga. Tu yang kadang mengadu bagaimana nak hilangkan letih badan tu bukan apa sebab ingat boleh la dapat mc doktor tahu jelah badan dah tak larat. Jadi tidak menghairankan jika mama semua sendiri kadang nak tahu sangat…

Kuruskan badan cepat tanpa diet turun 2 kg seawal 4 hari secara berkesan

Lelaki mahu pun perempuan merupakan kaum yang sangat menjaga menampilan diri mereka. Yang gemuk nak kurus, yang kurus pula nak gemuk. Berat badan setiap orang bergantung kepada kadar metabolisme didalam badan. Jika kadar metabolisme seseorang itu sangat rendah, maka potensi untuk gemuk sangat tinggi walaupun kuantiti makanan yang diambil sama seperti orang lain yang berbadan…