Tag: bisnes internet

Side income senang dengan bisnes borong China online

Caranya ialah yang lain dan tak bukan side income dariĀ  internet! Ya, Internet. Memang amat mudah sekali dilakukan. Mesti anda tanya saya balik, kenapa mesti internet? Bukan teknik lain lebih straight forward ke? Internet-internet ni bukan susah ke? Baiklah, banyak kelebihannya kita buat duit pakai internet ini berbanding cara-cara yang lain. Berikut antara kelebihan-kelebihan yang

Betul ke bisnes ni?! Macam tak percaya je

Soalan ni biasa keluar. Kalau tak keluar ikut mulut pun dia tetap ada terdetik di hati. Ini biasa normal sebab jika tak tanya memang senang la kita kena tipu. Tapi banyak sangat tanya pun tak betul jugak sebab last last tak ke mana kita. Asik dok tanya ja tindakan takdak. Oleh itu biar kita ditengah-tengah.

Cara memulakan bisnes online untuk tambah pendapatan

Ada banyak cara nak mula. Terpulang kepada kesesuaian kita. Jadi jangan main taram dan nak cepat sebab nak duit. Justifikasi anda nak bisnes tu tak berapa kuat dan mungkin tersungkur akhirnya. Sebabnya bisnes online banyak jenisnya jadi kita mungkin sesuai untuk jenis bisnes online yang tertentu. Mungkin tak nampak lagi kan betapa banyaknya yang akan

Apa nak buat jika saya nak mula bisnes di tahun 2017?

Awas!!! Kita bukan lagi dalam zon permainan. Ini hanyalah untuk orang-orang yang benar-benar serius untuk membina perniagaan pada tahun 2017. Jika andalah orangnya … teruskan membaca. Ada peraturan UTAMA jika anda nak mula bisnes. Antara peraturannya – jual beberapa barang. Anda tahu bagaimana nak membuat keuntungan secara berniaga? Anda mesti menjual barangan. Nak jual barangan

Azam 2017 nak buat bisnes nak niaga apa ya ?

Lupakan saja! Lupakan impian anda nak bisnes jika tak sanggup nak hadapi halangan. Kerana apa juga yang kita nak buat pasti ada halangan dan minda anda perlu bersedia menerima ujian yang mendatang. Bukan nak kata nak patahkan semangat tetapi inilah hakikat apabila nak buat sesuatu yang baru pasti kita terasa peritnya kerana kita memilih keluar

Bagaimana meningkatkan keyakinan pelanggan terhadap bisnes anda

Pernahkah anda merasa bahawa bisnes anda tidak boleh ke mana…saturated. Ini adalah kerana anda mungkin hanya berpegang kepada prinsip-prinsip bisnes yang tradisional dan konvensional. Ada dua cara bagaimana anda boleh upgrade bisnes samada dari aspek teknikal atau aspek kreativiti. Aspek teknikal adalah dengan menambah aspek automasi yang mana layanan kepada pelanggan perlukan respon yang cepat

Nak niaga apa ya nak mula bisnes tahun ini?

Saya pasti anda yang membaca artikel ini memang sedang mencari peluang untuk berniaga. Samada anda mempunyai latarbelakang dan pengalaman perniagaan sebelum ini ianya tidak mempengaruhi semangat anda untuk berniaga. Apa yang pasti anda perlu berniaga dan ianya perlu dibuat walau apa cara sekalipun. Antara sebab yang menyebabkan ramai yang mula berfikir untuk berniaga ialah kerana

Mula bisnes online sebagai pendapatan tambahan

Anda sedang mencari-cari jalan untuk menambah pendapatan? Dalam zaman yang semakin mencabar ini, menjalankan banyak kerja dalam satu waktu merupakan perkara lumrah yang perlu dihadapi dan ditangani. Kos kehidupan yan semakin meningkat memaksa sesetengah dari kita agar memerah keringat agar dapat menyiapkan keperluan keluarga. Bagi mereka yang baru dengan dunia bisnes tentunya mash banyak perkara

Mulakan perniagaan internet anda dengan affiliate

Sudah tentu ramai antara kita sibuk dengan tugas seharian sehinggakan tidak ada masa untuk membuang masa untuk memikirkan atau meluangkan masa melakukan kerja-kerja sampingan. Anda bukanlah orang yang malas tapi kekangan masa sangatlah mendesak ditambah lagi dengan keperluan keluarga tercinta. Banyak masa dah digunakan untuk berkerja mencari nafkah hidup dan selebihnya pula perlu diluangkan untuk

Mulakan bisnes internet dengan perniagaan ebook

Asas Perniagaan Internet – 4 Langkah Memulakan Perniagaan Internet – Irfan Khairi IMusahawan.com Irfan Khairi di Awani Pagi menjelaskan 4 langkah dalam memulakan perniagaan Internet bersama pengacara Faris & Zaiful. Pelajari cara memulakan perniagaan Internet dari rumah di Workshop Jutawan Internet Irfan Khairi. Siapa yang tidak kenal Dr Irfan Khairi. Beliau adalah ikon jutawan internet
Popup Dialog Box Powered By : XYZScripts.com