Ayat promosi produk kesihatan yang mampu menarik perhatian prospek

Terdapat beberapa format penulisan ayat promosi. Banyak sangat pun pening nanti. Tak tahu mana¬† nak pilih. Last-last tak buat pulak. Rugi beras je. Senang citer bila tulis pasal produk kesihatan tentulah kita nak selesaikan MASALAH orang. Orang cari produk kesihatan sebab dia ada MASALAH kesihatan. Jadinya fokuskanlah pada MASALAH tadi. Sifu kata mainkan emosi prospek.…

Cara nak mempromosikan produk dengan ayat promosi yang betul

Sila beri perhatian ya jika anda adalah seorang pemilik bisnes. Kenapa saya beritahu macam ni? Ini ialah kerana tiada berita gembira selain post ini… Baca dengan teliti ya kerana saya akan dedahkan cara nak mempromosikan produk dengan betul. Saya tahu anda mempunyai 3 masalah utama. Biasalah tu kan. Apa dia? 1) Tiada pelanggan 2) Tiada…