Senarai supplier pelbagai jenis barang-barang murah harga borong dari China

Lubuk Supplier China

Tengok orang bisnes, anda pun nak bisnes?

Tapi mana diaorang dapat supply?

Hairan juga.

Senarai pembekal adalah antara rahsia yang disimpan ketat oleh peniaga.

Nak niaga mesti ada barang.

Takkan nak jual air liur je kan.

Anda boleh berikan servis atau perkhidmatan tapi tidak semua orang ada kemahiran.

Jika begitu lebih baik jual barang je.

Tapi barang pastikan produk berkualiti dan murah.

Kalau tak nanti tak balik modal pula.

Biarlah supply dapat dengan harga borong.

Baru bisnes boleh hidup.

Beli harga borong kemudian jual dengan harga pasaran baru berbaloi.

Jadi penting sangatlah nak dapat lubuk supply dengan harga borong.

Jangan main sapu je. Pilih yang betul-betul boleh beri keuntungan.

Memang ada tempat begini tapi tak semua orang tahu.

Anda macam mana?

Nak tahu mana nak dapat supply?

Senarai pembekal harga borong

Antara jenis-jenis barang yang boleh di bekalkan adalah termasuk:

  1. Gifts & premium wholesales
  2. Stationary
  3. Apparel, headwear & textiles
  4. Awards, trophies, badges & pins
  5. Bags & leather goods
  6. Display products
  7. Drinkware, mugs & ceramics
  8. Gold & jewelry
  9. Hampers, party packs & food as gifts
  10. IT, electronics, timepieces
  11. Machinery & imprint services
  12. Packaging & paper products
  13. Pewterware & crystals
  14. Portfolios & diaries
  15. Sports, games & toys
  16. Umbrellas & sunshades
  17. Writing instruments, desktop accessories & wooden products

Nak dapat supply barang seperti kat atas?

Klik je sini —> Pembekal harga borong dari China

Supplier barang borong China online harga murah

Bagaimana Cara Borong China Online
http://affiliatesecretfornewbie.com/supply-harga-borong/

Hi guys! In this video today, I show you all how I shop on Taobao and also give you some recommendations on how I get around buying things there. I tried my best giving out a guide for you all but I would recommend Becki's video on how to shop on Taobao if you're from the US/Europe side. I'm from Malaysia so this may help to my local viewers out there. You can have fun shopping for whatever things you like, Lolita, Harajuku or even Korean Fashion!

Please do shop at your own risk. My video here is to only help guide you.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Popup Dialog Box Powered By : XYZScripts.com