Pujian Bapa Oksana kepada Sultan Muhammad V setelah Pertemuan Kali Pertama




Andrey Gorbatenko, seorang pakar bedah ortopedik yang berasal dari bandar Rostov-on-Don, bercakap dengan sangat jujur mengenai bekas Yang di-Pertuan Agong, Sultan Muhammad V.

“Dia seorang yang indah. Sangat cerdas dan berpendidikan tinggi, “katanya dalam satu artikel yang dikeluarkan pada 7 Januari. “Saya sangat gembira dengan Oksana.”

Beliau juga mendedahkan pertemuan pertamanya tentang bekas agong kita.

“Satu perkara yang akan saya katakan pasti sebagai seorang doktor adalah ketika saya pertama kali melihatnya (Sultan Muhammad V), saya merasakan rasa tenang yang mendalam dan naluri ayah saya tahu Oksana akan baik-baik saja dengannya.”

Dia meneruskan pemerhatiannya mengenai Sultan Muhammad V, mencatatkan sikap sebenar dan rendah dirinya.

“Saya tidak perasan apa-apa penghormatan daripadanya.”

Andrey juga bercakap mengenai penukaran anak perempuannya kepada Islam, sambil berkata,

“Apabila anak perempuan saya masuk Islam, saya mengambil keputusan untuk melihat dengan lebih dekat agama ini. Untuk ini, saya berpaling kepada rakan-rakan Muslim saya. “

Dia seolah-olah gembira dengan apa yang dia dapati, kerana dia menyusuli dengan komen itu,

“Saya mahu mengatakan ini adalah agama yang hebat. Dan Oksana betul-betul betul dalam pilihan ini – isteri mesti selalu mengikut suaminya. “

Sumber: WORLD OF BUZZ

[TIPS NIAGA] Mahu Hasilkan Jualan di Fesbuk SEGERA Tanpa FBads? Hanya COPY, ADJUST & PASTE Strategi Meroket Jualan Ini untuk Mula Promote Produk dan Servis Anda HARI INI! ---> Apply Strategi Jualan Ini di Akaun FB Profile / FB Group Anda SEKARANG dan Lihatlah Bagaimana Hasilnya!

About Azam Mohd 700 Articles
Penulis blog merupakan blogger sambilan. Blog ini juga menerima artikel dari penulis luar yang ingin menunjukkan bakat atau ingin memasarkan produk dan servis masing-masing di blog ini secara PERCUMA sebagai aktiviti CSR dan dakwah. Sila hubungi penulis jika berminat.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*