Perut buncit badan besar macho atau cepat letih dan mengah?!

Sebelum ini perut saya sangat buncit. Buat kerja harian pun cepat letih dan mengah sebab badan besar. Dah habis ratusan ringgit cuba macam-macam produk tapi berat tak turun turun jugak. Malah badan makin naik gemuk.

Tapi selepas kenal losyen kurus sejuk SC, sapu 2 kali sehari berat badan turun cepat! 2 minggu pakai dah turun macam ni. Nak tau turun berapa? Turun 15kg you! Saya dapat kurus cepat macam ni sebab SC Slimming Consultant ada bagi satu teknik sapu losyen untuk lagi cepat berkesan tau. Memang menjadi!

Itu adalah testimoni dari Puan Atie. Berikut adalah testimoni dari Puan Akmal pulak.

Lihatlah muka saya yang tembam dan dah runcing. Dulu bermacam macam krim kurus yang saya gunakan tapi tak habis sebotol saya tinggalkan. Mana taknya? Tak tahan panas panas ni! Cuba berdiet pun cukup susah nak turunkan berat badan ni. Sampai tension dibuatnya. Mungkin dah jodoh, bertemu pula dengan losyen SC. Bila disapu macam tak percaya rasa sejuukk cangat. Dalam hati tertanya tanya juga bolehkah losyen kurus sejuk bakar lemak ni?

Diet macam biasa sahaja. Tak ketat sangat macam dulu dulu tapi saya tak ambil makanan manis dan banyak minum air putih. Tak sangka selepas tiga minggu berat  badan turun 3kg! Macam nak pengsan tengok jarum penimbang tu. Ingat senang nak turun berat badan sebanyak itu dalam masa yang agak singkat? Alhamdulillah syukur. Kini saya lebih berkeyakinan. Dengan SC tiada yang mustahil. Sekarang saya dah turun sebanyak 17kg!

Tuan Ijam pula mengadu masalah perut boroi. Selepas lapan hari sapu SC, perut semakin susut. Dia tak sangka cepat losyen ini bertindak balas. Nampak Tuan Ijam lebih mantap banding dengan dulu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *