NetKL Hosting murah Malaysia

Dah lama pakai hosting NetKL ni.

Blog ni la guna NetKL ja.

Mula-mula dulu memang tak puas hati.

Asyik-asyik server down atau masalah lain.

Macam-macam lah tapi tak tau nak bagitau kat sini sebab bukan tau teknikal pun.

Tapi bila kita komplen manjang NetKL pun ok je.

Memang aduan kita tu di layan tanpa jemu.

Akhirnya memang bertahan sampai hari ni.

Servis tip top. Tak puas hati bising jap.

Tak payah call. Semua main email je.

Beres.

Jadi ada sape-sape tengah cari domain dan hosting nak buat blog memang saya rekemen NetKL ni.

Tak payah risau.

Memang ok punya.

Kenapa saya kata murah?

Ada pakej kalau kita beli yang boleh dapat domain name percuma je.

Tak percaya ke?

Boleh cek sendiri.

NetKL – Web hosting murah Malaysia

1 thought on “NetKL Hosting murah Malaysia”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *