No Image

Babies

August 23, 2017 adinsa 0

Petang2 gini lah…tak kat bilik tido..kat ruang tamu pun jalan…janji lena kan.. Syok kan mak korang tengah cuti pantang ni…pulun tido Berjemaah tido Time ni […]

No Image

Never Give Up Breastfeeding

August 23, 2017 adinsa 0

Buat pedoman diri sendiri semoga tak culasss… Swing nye hasil Zaman kumpul susu guna bekas dadih..ni berapa tahun sudah dah lama.Guna PISA masa ni  Haaa […]

No Image

Intan Payung

August 20, 2017 adinsa 0

Baju baby mothercare..setia jenama ni dari 2008 sampai la ni..alah mmbeli menang memakai sebab baju anak 1st sampai no 2 duk rotate yg sama kebanyakannya.. […]

No Image

Harta Dunia Akhirat

August 15, 2017 adinsa 0

susah bykkk masa dgn diorg berdua ni.. struggle masa..struggle kesihatan..kewangan..kesian diorg dulu masa kecik2… kalaulah dapat putar balik masa…..   NYAWA ……

No Image

Ragam Manusia dan Hutang

May 21, 2017 adinsa 0

  “Berhati-hatilah kamu dalam berhutang, sesungguhnya hutang itu mendatangkan kerisauan di malam hari dan menyebabkan kehinaan di siang hari”. DAN MENYUSAHKAN ORANG KELILING…

No Image

How to sell anything to anybody

April 13, 2013 Azam Mohd 0

How to Sell Anything to Anybody by: Joe Girard publisher: Touchstone, published: 2006-01-03 ASIN: 0743273966 EAN: 9780743273961 sales rank: 46728 price: $5.88 (new), $2.99 (used) […]