Kos iklan mahal bila buat FB ads?

Ingatkan FB ads tu senang jer! Set dan letak duit .. bedesup sales masyukk. Bole tido tapi sales masuk waktu tido… kan. Nasib baik kalau…

Mobicow sent you $8.06 USD

Mobicow ni selalu hantar email setiap pertengahan bulan. Setakat ni belum pernah miss hantar duit masuk ke paypal aku tiap tengah bulan. Amaun yang aku…

Kaedah mengiklankan perniagaan di Facebook

Kaedah mengiklankan perniagaan di Facebook ada pelbagai cara mengikut kesesuaian peniaga dan kos. Masih ramai yang terkial-kial nak bisnes tetapi tidak mahir dalam memperkenalkan produk…

Rimas nak hilangkan jerawat seawal 7 hari?

Anda dah naik rimas? Jenuh mencuba pelbagai produk? Janji-janji banyak ditaburkan tapi masih tak ada yang serasi? Selalu membayangkan kulit yang cantik, bersih dan sihat?…