Cara tambah pendapatan pelajar bagi tampung perbelanjaan

Cara Tambah Pendapatan Pelajar Bagi Tampung Perbelanjaan

Baru-baru ini kita ada terdengar yang ramai pelajar terbabit dengan skim MLM yang berjaya menipu duit yang sepatutnya digunakan untuk tampung yuran belajar.

Agak kasihan juga sebab tentunya pelajar ini menaruh harapan untuk menjadikan wang yang dilaburkan sebagai batu loncatan untuk menggandakan wang saku agar dapat digunakan pada masa depan.

Malangnya mereka tertipu dengan sindiket yang licik.

Sememangnya tiada jalan mudah untuk berjaya.

Kita juga ada mendengar ramai pembisnes yang berjaya sekarang sebenarnya mulakan bisnes mereka semenjak di sekolah dan universiti dan akhirnya diteruskan walaupun setelah tamat belajar.

Kita patut tabik hormat dengan semangat kental mereka ni.

Persoalannya kenapa mereka boleh berjaya sementara yang lainnya tertumpas di tengah jalan?

Rahsianya ialah mereka lakukannya dengan betul.

Bagaimana cara tambah pendapatan pelajar bagi tampung perbelanjaan?

Sebenarnya cara yang betul ini bukan setakat sesuai untuk pelajar malah bagi orang lain seperti suri rumah, orang yang baru hilang pekerjaan dan sebagainya dan sangat terdesak kekurangan wang, tiada modal, produk pun tak jumpa lagi apa nak jual, serba serbi kurang mana ada wang nak iklankan produk dengan FB ads bagai.

Gunakan teknik promosi dengan apa yang ada di tangan dan jika boleh teknik free jer!

Betul lah baru nak mula, terdesak dah di suruh membelanjakan sejumlah besar wang yang belum tentu balik modal, siapa yang  berani kan.

Seeloknya gunakan guerilla marketing yang underground tanpa modal agar hasil jualan tu nanti merupakan net profit kita atau untung bersih dan tak perlu tolak apa-apa.

Itu baru berbaloi!

Teknik ini mahal tak ternilai harganya sebab tak guna modal pengiklanan.

Hanya doa, kerja keras dan yakin akan hasil yang diperolehi.

In shaa Allah.

Klik sini —> Cara tambah pendapatan modal minima

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Popup Dialog Box Powered By : XYZScripts.com