Ayat promosi produk kesihatan yang mampu menarik perhatian prospek

Terdapat beberapa format penulisan ayat promosi.

Banyak sangat pun pening nanti.

Tak tahu mana  nak pilih.

Last-last tak buat pulak.

Rugi beras je.

Senang citer bila tulis pasal produk kesihatan tentulah kita nak selesaikan MASALAH orang.

Orang cari produk kesihatan sebab dia ada MASALAH kesihatan.

Jadinya fokuskanlah pada MASALAH tadi.

Sifu kata mainkan emosi prospek.

Bukan apa, kita nak dia baik cepat.

Kadang ni ada orang tu dah sakit tapi masih teragak-agak nak beli produk.

Sayang duit kononnya produk mahal.

Memanglah mahal sebab produk premium!

Jadi tugas kita kena convince agar orang seperti ini cuba produk kesihatan supaya dia sembuh cepat!

Saya kongsi sikit contoh templat ayat promosi produk kesihatan.

Anda boleh modify tempat ayat promosi ini ikut jenis produk kesihatan yang anda jual.

Contoh templat ayat promosi produk kesihatan:

Rujuk kat bawah ya.

(Masalah)?

(Nama Produk) membantu (Siapa pelanggan) dalam masa (Berapa lama), supaya (Apa kesannya).

SMS (Nombor telefon) untuk dapatkan harga produk.

Untuk 3 pembeli pertama, kami berikan (Tawaran hebat).

 

Contoh 1: Produk Kesihatan

Anda alami resdung dan nafas berbau?

Produk XYZ membantu gadis remaja untuk hilangkan resdung kronik dan nafas berbau dalam masa kurang 7 hari, supaya muka kelihatan bersih, hidung tak gatal dan nafas tidak berbau busuk.

Wassap 011 357 6880 untuk dapatkan harga produk.

Untuk 3 pembeli pertama, kami berikan diskaun 30%.

 

Anda boleh je tambah dengan menekankan MASALAH pelanggan sekiranya tidak diubati akan sebabkan penyakit sekunder yang lain.

Ini penting bagi membuatkan pelanggan berasa sangat risau dan mengambil langkah untuk mengubati MASALAH yang sedang dihadapi.

Klik sini ketahui tenik promosi ayat POWER!

2 thoughts on “Ayat promosi produk kesihatan yang mampu menarik perhatian prospek”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *