No Image

3 tips bisnes berjaya

August 29, 2017 Azam Mohd 2

3 tips ni dikongsikan oleh CEO Al-Ikhsan. Solat sempurna Berbakti pada ibubapa Sedekah Solat terbaik adalah berjemaah. Awal waktu. Lebih baik tepat waktu – sebaik […]

No Image

Contoh ayat review instagram

August 25, 2017 Azam Mohd 0

Pemasaran Instagram merupakan antara pilihan terbaru bagi yang meniaga online. Ramai yang terlepas pandang teknik ini. Mungkin juga ada yang skeptikal terhadap instragram bolehkah guna, […]

No Image

Babies

August 23, 2017 adinsa 0

Petang2 gini lah…tak kat bilik tido..kat ruang tamu pun jalan…janji lena kan.. Syok kan mak korang tengah cuti pantang ni…pulun tido Berjemaah tido Time ni […]

No Image

Never Give Up Breastfeeding

August 23, 2017 adinsa 0

Buat pedoman diri sendiri semoga tak culasss… Swing nye hasil Zaman kumpul susu guna bekas dadih..ni berapa tahun sudah dah lama.Guna PISA masa ni ¬†Haaa […]